piątek, 10 lipca 2015

Liebster Blog Award

Hejka! Zostałam nominowana do Liebster Blog Award więc.....wow? Na początku bardzo bym chciała podziękować She_Bloody za nominację, bo to dla mnie duże zaskoczenie, że zostałam nominowana bo to jednak...wow xdd Dopiero zaczęłam to pisać i nie spodziewałam się nominacji, ale okej :3 Tak, a więc już dłużej nie przeciągając:

Moje odpowiedzi:
1. Co Was zainspirowało do założenia bloga?
-Sama nie wiem. Po prostu pewnego dnia mi się nudziło, a miałam ochotę coś napisać, a że zbiegiem okoliczności patrzyłam w lustro to mi się przypomniała historia "Bloody Mary" i tak wyszło, że założyłam bloga.
2. Gdybyście mogły być kimś innym, kimkolwiek przez jeden dzień, kto to by był?
-Barbara Palvin *-*
3. Czy macie w planach założenie kolejnego bloga?
-Oj tak, duuuuuuużo blogów.
4. Jaka jest najgorsza rzecz którą zrobiłyście w życiu?
-Tak szczerze to sama nie wiem.

Nominuję;
Prawie jak bohater
Madhouse
365 Days

Moje pytania:
1. Ile prowadzisz blogów?
2. Jakie jest twoje hobby oprócz pisania?
3. Ile masz lat?
4. Twoja ulubiona książka to...?
5. Ulubiony aktor?
6. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by violette