sobota, 15 sierpnia 2015

Liebster Blog Award

Hej! Zostałam po raz drugi nominowana do LBA. Serdecznie dziękuję Bleeding_Scar za nominację. Teraz odpowiem na 11 pytań od niej i ja również powinnam nominować 11 blogów i im zadać 11 pytań, ale ja po prostu już nie czytam za bardzo blogów i nie mam jakiego nominować. No to przejdźmy do pytań.

1. Co zainspirowało cię do stworzenia bloga?
Tak trochę ta historia o Bloody Mary, która wychodzi z lustra i cię zbija. W sumie blog i ta historia są bardzo powiązane.
2. Masz jakieś zwierzaki? Jak tak, to ile?
Nie mam żadnych zwierząt.
3. Jeśli miał/abyś do wyboru jedną osobę, którą mógł/abyś stać się na jeden dzień, kto to by był?
Barbara Palvin *-*
4. Gdzie być pojechał/a w podróż marzeń?
W podróż dookoła świata. Na pewno zwiedziłabym Londyn, Dublin, Nowy York, Las Vegas, Los Angeles oraz Sydney. 
5. Jesteś nocnym markiem czy rannym ptaszkiem? Jakie są zalety takiego trybu życia?
Raczej tym pierwszym. Zalety, są takie, że według mnie życie dopiero zaczyna się w nocy. Wtedy nie śpią najlepsze osoby (według mnie, chodzi o jedna taką szczególną konfę).6. Bez czego nie wychodzisz z domu?
Bez telefonu. Ja nie potrafię funkcjonować bez komórki.
7. Czy masz swój ulubiony film, który oglądasz po sto razy?
Tak mam, chociaż jest ich więcej niż jeden. Jest to "Zmierzch", "Igrzyska śmierci" oraz "Dary anioła". Wszystkie części, ale szczególnie "Zmierzch".
8. Kim marzyło ci się zostać w młodości?
Księżniczką *-*, później modelką. 
9. Jakiej piosenki słuchałeś/łaś jako ostatnią? A jaką nucisz nałogowo?
"Teenage Dirtbag" w wykonaniu One Direction, a nucę zwykle Kali "Gdzie jesteś?", Zara Larrson "She's not me" oraz One Direction "Ready to run".
10. Masz listę "Things to do before I die"? (Rzeczy, które zrobię przed śmiercią). Co na niej jest lub mogłoby być?
Mam, a znajduje się na niej:

  1. Spotkać się z moją internetową przyjaciółką.
  2. Iść na koncert One Direction i Justina Biebera.
  3. Jechać kiedyś przez całą Polskę stopem.
  4. Wsiąść do pierwszego lepszego pociągu lub samolotu, aby trochę pozwiedzać.
  5. Mieć małpkę (trochę dziwne, ale one są przesłodkie *-*)
  6. Pogłaskać lamę (także trochę dziwne)
  7. Wydać książkę.
  8. Być kimś.
11. Jeżeli jutro miał/abyś umrzeć co byś zrobił/a?
Wsiadłabym do pociągu i pojechała do mojej internetowej przyjaciółki.

To już koniec pytań, a tak właściwie to jak wam się podoba szablon? Jeśli chodzi o rozdział to zaraz go dokończę i może, ale bardzo duże MOŻE pojawi się dzisiaj, a jak nie dziś to jutro. Papa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by violette