środa, 16 września 2015

Hejka naklejka!

Hejo! Dawno mnie tu nie było :') Przepraszam was, ale ostatnie dni wolnego chciałam spędzić z przyjaciółmi i musiałam was opuścić :( Teraz jestem w drugiej gim i będę miała więcej nauki ;_;  Ale mam dla was wiadomość! Od tego tygodnia postaram się dodawać rozdziały w każdą sobotę lub niedzielę, co wy na to? IV rozdział mam już napisany w połowie więc tylko muszę go dokończyć. Już mam plan na całą tą część, mam wiele pomysłów więc będzie dobrze. Mam nadzieję że kolejne rozdziały będą chociaż trochę bardziej ciekawsze niż pozostałe. Niedługo będzie akcja na którą czekacie xD Mam do was prośbę, niech każdy kto widzi tą notkę niech ją skomentuje chociaż kropką. Chcę wiedzieć ile was jest. Papa, lecę na mój ukochany J.polski (czujecie ten sarkazm? RATUJCIE :C)

4 komentarze:

Theme by violette